PIC OR IT DIDN'T HAPPEN



1. Mississippi, från ovan. Jag tog den här bilden när mitt plan sänkte ned sig över Baton Rouge.



2. Mitt rum; min säng.



3. Mitt rum; min byrå och mitt skrivbord.



4. Min walk in-closet. Slöseri med utrymme då jag ju bara har en resväskas innehåll med mig.



5. Mitt EGET badrum! Teoretisk behöver jag alltså bara lämna rummet för att laga/hämta mat. Och för att ha ett liv, men...



6. Badkar. Hehehe.



7. På universitetets campus. Notera att ordet "music" har hipsterswag (ja, det var därför jag tog bilden).



8. En av alldels för många bilder från Mardi Gras-paraden i New Orleans. Söta ponnyhästar!



9. ...och snubben som skyfflade upp de söta ponnyhästarnas avföring.



10. Ett coolt träd.

Kommentarer
Postat av: mor

Hej! Vilka fina bilder! Du får bada ofta! är det varmt vatten? Hur är det med Christian?MVH INGRID

2012-03-24 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0